am i perfect for you?

am i perfect for you?
i love to LOL!

Tuesday, December 21, 2010

miss you DAMN MUCH laa kawan!

ehem2!
tittle di atas merujuk kpd bestie aq snce darjah6!
nama beliau ialah MUHD HASIF BIN KAMARUDDIN!
*btl ke tak aku spell ni haa??lantaklah~janji ada nama HASIF!
dia lah the only one bestie aku yang kekal smpai sekarang!yg lain tak tau laa aku nak ckp!

seriously aku rindu budak ini tahap gaban!
lama gila tak jumpa dia!
kitorang jadik bestie since sekolah rendah(sk telok kemang!)

hujung year 2008 aku pindah tapi time last day aku terlupa nak jumpa dia sbb kelas lain2
sob3~
sedih siod!
nasib budak kecik ni tak ambek hati*peribahasa utk hari ini
awal year 2009 dia pulak pindah senawang!(tapi awal year2010dia sudah pindah senawang!)

tapi aku hargai gileerrrr dia sbb pandai pon nak cari nombo tepon aku!
hihix~
tapi dia just dapat nombo tepon aku yang lama yang kene rompak oleh orang2 yang tak bertauladan ni!
grr!*sabar zaty..tak nak emo2!

nasib lah ada suatu musim tu tbe2 kwn rpat dy alif! msj aku
mluahkan masalah!*sal muka aku jek korg npk time ada problem!hehe~gurau2...
aku pon dgn secara tiba2 nya ingt nak meminta nombo si hasep ni haa!

sejak tu lah kitorang dapat contact mengontact lagi!
samapai lah sekarang!
klau aku ada msalah ke ape ke~
aku suke cerita at dia..
even aku just ckp yg aku ada problem SAHAJA!
dia akan bermurah hati menge 'call' aku dgn menyumbang kan kreditnya!

aku nak pergi melaka!
mahu tidur rumah dia! sbb nak lepak dgn dia lame2!
*aku dah tanye..parents dia tak kesah!
lagi lah aku nak prg rumah dia!


TOLONG LAH FAHAM!
 ni lah org empunya badan bernama hasif!







No comments:

Post a Comment